Lobbing polonijny

Polonia, niezdety, ma żywo w pamięci, jak w podziękowaniu za to, że załatwila
wam najpierw w 1990 roku, amerykanskie veto wobec ewentualnych roszczenia
terytorialne zjednoczonych Niemiec pod wlasnym adresem, a w 1998 amerykańskie
poparcie dla waszego wejscia do NATO, wyście jej zaraz załatwili pulapkę
paszportową, szykany wobec podwójnych obywateli, a ostatnio paszporty polskie
sześciokrotnie droższe niż w kraju, na które w dodatku trzeba najdłużej na
świecie czekać.

Zupełnie nie ulega wątpliwości, że Polonia pała do was uczuciem i się wam po
staropolsku odwdzięczy. Bedziemy mianowicie energicznie lobbować (to taki nowy
polski czasownik) w Międzynarodowym Komitecie Olimpijskim, żeby już na
Olimpiadzie w Atenach wprowadził konkurencję strzelania se w stopę, w której
jesteście, chłopaki, MISTRZAMY WSZECHŚWIATA, POZA WSZELKOM KONKURENCJOM!

Złoto dla zuchwałych!!!

via Polonia – Forum dyskusyjne | Gazeta.pl.

16 myśli na temat “Lobbing polonijny

    1. Wystarczy robić to samo, co tutaj. Coś przekopiować, coś skomentować… Za 3 miesiące wypozycjonuje się 10 razy wyżej od bloggera.
      Układ strony jest chyba klarowniejszy od bloggera.
      Poprzez tagi łączy się automatycznie z wieloma blogami w temacie.
      Blogger się nie łączy.
      You would have to pimp a blogger blog on forum

      Polubienie

  1. Nie bardzo rozumiem jaki jest sens administrowania kilkoma blogami naraz. To fajna zabawka, ale nie wiem do czego ma mi służyć. Czy do ćwiczenia się na systemie Word.pressu? Jeśli tak, to OK. Czy jako dodatek do „Bloga emigracyjnego”?
    A ten kapryśny Rolex, to co tam robi jako „wydawca’? Wzgardził, a teraz zabiera miejsce? Kowboj mi nie przeszkadza, będzie mi nawet miło i nostalgicznie mieć w pobliżu kogoś w zieleniach, ale Rolex (ciekawe dlaczego nie Omega) powinien mieć odrobinę taktu i zniknąć.
    PS Dlaczego „Kowboj”?

    Polubienie

    1. Ma służyć do rozejrzenia się od wewnątrz
      zapytania kowboja o to i owo
      i założenia własnego bloga from scratch z nazwą domeny taką, jaka się spodoba.
      Obecna domena jest już lekko wypozycjonowana na technorati a pistacjowy ma zero 8)
      Doradzam pozostać przy trommelmannie
      Przynajmniej do czerwca
      Blogger jest dla hackerów takich troszkę bardziej zaawansowanych w HTML niż statystyczny użytkownik WordPress 😉 , gdzie nie trzeba znać CSS

      Czy byliśmy już na Stronce Głównej

      Polubienie

    1. Chciałbyś, co ❓
      Wielu by chciało, nie Ty jeden 😉
      Ale to nie tak łatwo.
      Sprawa jest prosta:

      nie chciałeś trommelmana – to nie. Nikt Cię do niczego nie zmusza. A jak zechcesz, to nie będzie. Jest bardzo łatwo zacząć brand new blog. No big deal. Take it easy.

      Polubienie

      1. „Chciałbyś, co ❓
        Wielu by chciało, nie Ty jeden 😉

        Zauważyłem, że wielu by chciało 😦 Ja, dla odmiany, nie chciałbym. Nie czerpię przyjemności, ani żadnej satysfakcji z obrażania kogokolwiek. Dlatego przeprosiłem. Nie powiedziałem, że nie chcę ‚trommelmana”, to była Twoja interpretacja. Nie chciałem Rolexa, a DLA MNIE to jest duża różnica.

        „nie chciałeś trommelmana – to nie. Nikt Cię do niczego nie zmusza. A jak zechcesz, to nie będzie.”

        No, trudno, nie będzie, to nie będzie. C’est la vie !

        Polubienie

        1. Zawsze możesz sobie Sam założyć od początku. Zakładanie to żadne rocket science. Na ewentualne pytania grzecznie odpowiem.
          Jednak będzie dość trudno wejść z nowym do rankingu, co widać po wolnej amerykance. Po prostu tłok w blogosferze coraz większy i konkurencja.
          Ten Rolex na drugą rękę zmieni się na Technorati w ciągu paru tygodni – zobaczysz.

          Polubienie

          1. Rozumiem. Może założę nowy, ale nie mam pomysłu na zawartość. Jest już tego taka masa… Może coś mnie natchnie znienacka. Nota bene, odkrywam co drugi dzień jakieś fantastyczne blogi i to mnie zachwyca i onieśmiela jednocześnie. Nie wiem kim są autorzy, ale wiem, że ich teksty i sposób myślenia bardzo mi się podobają. I zupełnie mi nie zależy na tym, żeby znać ich prawdziwą tożsamość. Z jednym wyjątkiem 😳 Czy Wychodźca mógłby mi wyjawić, kto tak naprawdę ukrywa się pod ps. „Matki Kurki”? 😳 Jeszcze nie czytałem, ale straszne nań gromy lecą z różnych stron i nie pojmuję dlaczego? Poczytam, ale do czwartku mam mało czasu, a ciekawość mnie zżera, niestety.

            Polubienie

Przyłącz się do dyskusji i dodaj nowy komentarz