Zwrotniczemu FYMowi znów się pomerdało

@Rolex

może dlatego, że siedzą na torach tyłem do kierunku jazdy 😛 pozdr

FRY YOUR MIND | 05.09.2009 10:28

za pomocą Wicie, rozumicie – Fry Your Mind: „Układ Warszawski – rekonstrukcja” – Salon24.

kierunek jazdy nadjeżdżającego pociągu ➡ [ <– przód Fyma zwrócony tyłem do kierunku jazdy ciuchci] środek FYMa [tył FYMa siedzący na torach]

Można sobie siedzieć na torach tyłem do nadjeżdżającego pociągu, ale nie do kierunku he he he, bo jeśli kierunek jest w prawo, to tyłem do kierunku w prawo będzie …. [<– wstaw kierunek proboszcza FYMa]

Nawet gdyby pociąg cofał to i tak kierunkiem jazdy byłoby w prawo a tyłem do kierunku byłoby ….. [<– wstaw kierunek tyłu FYMa]

Przypuśćmy, że pociąg jedzie w kierunku północnym a FYM siedzi na torach tyłem do kierunku północnego. Czy FYM widzi nadjeżdżający z południa parowóz ❓

Jedna rzecz jest pewna: FYM siedzi tyłem do konkordatu i Wielgusa :mrgreen:

4 myśli na temat “Zwrotniczemu FYMowi znów się pomerdało

Przyłącz się do dyskusji i dodaj nowy komentarz