Wyjechać i nie przegrać

Mam trzydzieści lat, wykształcenie wyższe techniczne. Od 5 miesięcy poszukuję pracy. Teoretycznie wg. doświadczenia z mojego cv można by powiedzieć że pracę dostanę od ręki. Niestety tak nie jest. Podczas rozmów kwalifikacyjnych słyszę, że na stanowisko inżynierskie lub specjalistyczne mam za wysokie kwalifikacje ponieważ obejmowałem stanowiska kierownicze, natomiast na stanowiska kierownicze mam za krótkie doświadczenie bądź obszar którym zarządzałem był za mały w stosunku do wymagań, bądź też nie mam doświadczenia w danej branży.

Daję sobie jeszcze dwa może trzy tygodnie na znalezienie pracy, potem chyba „PÓJDĘ NA ŁATWIZNĘ I WYJADĘ”.

via Wyjechać i nie przegrać « Sapere Aude.

Przyłącz się do dyskusji i dodaj nowy komentarz

