Powrót do Polski? Nie, dziękuję!

– Nigdy nie myślałam o powrocie – mówi Ania. – Nie podobają mi się polskie relacje w pracy. Sama tego nie doświadczyłam, bo byłam zatrudniona w organizacji, gdzie panowała brytyjskiej kultura pracy. Ale widziałam jak byli traktowani moi znajomi. Irytuje mnie też to, że w Polsce ludzie są wścibscy. Po za tym, po tylu latach spędzonych w Anglii nie byłoby mi łatwo przyzwyczaić się do życia w kraju.

via Powrót do Polski? Nie, dziękuję! – Onet Biznes – 1 strona.

Przyłącz się do dyskusji i dodaj nowy komentarz

