Wyjechałem, zaraz wracam…

Polacy, zgodnie z obietnicami polskiego rządu, zaczynają wracać z Irlandii do kRAJu: najczęściej po rodzinę i psa.

Emigranci są w Polsce niepotrzebni, bo przede wszystkim nie ma dla nich miejsc pracy, a nawet nawet jak coś się trafi, to niechętnie się ich zatrudnia. Dlaczego? Taki emigrant za granicą nabrał „jaśniepańskich” nawyków i nie chce pokornie i uniżenie pracować za pajdę suchego chleba, kiedy zobaczył, że można żyć inaczej.

via piotrslotwinski.com: Wyjechałem, zaraz wracam….

Sam nigdzie się nie wybieram, ale znakomita wiekszość moich znajomych, która „zjechała” z początkiem ostrej fazy kryzysu, dzwoniła najdalej po miesiącu. Otwarcie przyznawali, że popełnili błąd. Ostrzegałem jak mogłem, że z propagandy sukcesu wyżyć się nie da na tym samym poziomie.
Ja już na polskich lotniskach dostaję gęsiej skórki na widok celników, którzy niemal obrażają się na moje „dzień dobry”, a w oczach pomontowali im chyba miniaturowe miotacze piorunów zintegrowane z roentgenami mózgów pasażerów. A i psów pbwąchających pasażerów na sali przylotów nie zapomnę. Zdecydowanie wolę zaspanych Gardai. Prznajmniej odpowiadają z uśmiechem na powitalne hello.

Przyłącz się do dyskusji i dodaj nowy komentarz

